Estic preopcupada. No se que fer. Sexe amb professor
Hola, sóc una noia que fa primer de batxillerat. L'any passat va entrar un professor nou que tenia 21 anys, per tant em porto cinc anys amb ell. Bé, es molt guapo i em fica molt catxonda. A les classes tenia orgasmes i coses així. Aquest any he començat a filtrejar amb ell, se que no esta be pero esq magrada moltissim. I llavors l'ultim trimestre vaig decidir que havia de suspendre pk si suspens nomes un trimestre pots tenir dues classes particulars amb el professor (a l'estiu i a l'escola). El primer dia d'aquestes classes va ser fa unes dues o tres setmanes. Hem vaig ficar una faldilla i no em vaig ficar roba interior (sustens si), se que no ho hauria d'haver fet pero esq hem posa molt,llavors quan vaig arribar em vaig sentar obre la taula de tal manera que sem veia tot. I llavors li vaig preguntar que pensava i de cop hem va començar a morrejar i després ho vam fer. Se que es ilegal pero ns m'ho vaig passar molt bé. Però la següent classe vaig decidir anar amb una amiga a la classe particular pk quan ho vam fer no portava condons i tenia por de quedarme embarassada. Tot va anar be, fins que, després de classe vaig anar al lavabo. Estava mirantme al mirall i va aparèixer em va empotrar contra la paret i ens vam morrejar. Li vaig dir que no ho volia fer allà mateix i em va donar el seu num i la direcció de casa seva. No el vui denunciar per que jo vaig ser la que el va ficar calent, a més m'agrada molt. Tampoc se si dirli que no podem continuar fento o anar a casa seva i fer-ho. Ja se que es il·legal però em fa sentir uns orgasmes...
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, a part de ser il·legal, has de vigilar ja que les conseqüències que tot això pot tenir en la seva feina, i en la seva carrera (que tot just està començant ara) poden ser molt greus, podria no trobar feina mai més.
D'altra banda, si ho vau fer sense preservatiu, hi ha risc d'embaràs, i no un petit risc, hi ha un alt risc d'embaràs. Si encara tens contacte amb ell, el que et recomanem és que valoris què és millor, si seguir amb aquesta aventura o frenar-la, podeu parlar-ne els dos però valorant bé totes les variables que poden complicar la situació.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat