Ho faig bé?
Hola! A qui sigui que m'estigui llegint...
Des de fa casi dos anys estic sortint amb una noia que m'agrada molt y, obviament, ya hem tingut relacions moltes vegades, però m'he n'he anadonat que no sé si ho faig bé, no sé si consegueixo que ho passi bé quan estem junts. Els dos estem bé y jo estic bastant ben dotat i no hi ha problemes quan anem a fer-ho però navegant per internet e vist que a les dones li surt un líquid aquós, molt, i quan estic amb la meva nòvia només se li mullan les calces bastant. Ho estic fent bé o alguna cosa falla?
Gràcies per llegir-me!! :P
Anissa Ouali

Hola Ivan98!
Per saber si ella també s'ho passa bé el més fiable és que li preguntis a ella. I que així també t'ajudi i t'expliqui o et guiï amb allò que li agrada més (les relacions sexuals no només son penetració, hi ha moltes maneres de "jugar" però és important que investigueu quines maneres us agraden més).
Sobre el líquid aquós, crec que t'estàs referint a l'ejaculació femení. Hi ha noies que al tenir un orgasme, arriben a ejacular (líquid aquós, com tu has dit). Però això no li passa a totes les noies, per exemple que la teva parella no li passi això no significa que no s'ho passi bé o que no arribi a l'orgasme.
Espero haver resolt la teva pregunta! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali