Molt urgent! Embarassada?
Hola, sóc una noia de 17 anys i el dissabte passat, després de molt temps amb la meva parella vam decidir fer l'amor. Per mi va ser la primera vegada i va anar força bé. Al dia següent en teníem més ganes i ho vam tornar a fer, però no tenie preservatius i ho vam fer sense, tot i que ell en cap moment es va correr. A mi em quedava 1/2 setmanes perquè em començes el cicle menstrual (tinc la regla moooolt irregular) i tinc por que sortís líquid preseminal i pugui estar embarassada per culpa dels pocs espermetozoides que hi ha en el líquid. És possible?
A més, aquests dies he estat força cansada (no sé si també es per la calor..) i no estic molt fina en general.
Siusplau,estic molt preocupada i em fa molta por fer-me la prova per si surt positiu... HELP!
PD: gràcies per adelentat!
Anissa Ouali

Hola Maria!
El líquid preseminal conté espermatozoides i per tant risc d'embaràs. sempre que hi hagi relacions sexuals sense protecció podem dir que hi ha risc (també d'infeccions de transmissió sexual), ja que no podem saber exactament si va sortir el líquid preseminal, si va haver-hi una mica d'ejaculació...
Aquesta situació angoixa, i aquesta angoixa pot estar fent que et trobis malament i més cansada, però l'ideal seria fer una visita al metge per veure si va haver-hi algun risc!
En relació a la regla, si la tens irregluar aquesta angoixa segurament farà que sigui més irregular, fent que dubtis més de si estàs embarassada o no, per això et dic el fer una visita al metge.
Espero que puguis passar aquesta situació, una abraçada molt i molt forta!
Anissa Ouali, @AniOuali
Pd: recorda que les relacions sempre sempre amb protecció, encara que hi hagin moltes ganes!