masturbació
hola, tinc un problema i és que quan m'intento masturbar no sento res. no m'excita gens tocar-me. no sé si és perquè ho faig malament o perquè però tinc 15 anys i no m'he corregut mai, ni tan sols quan un tio m'ha masturbat... ajuda si us plau!!!
Anissa Ouali

Hola!
La masturbació és l'eina que tenim per auto conèixer el propi cos, saber quines coses agraden i quines no. Si ens centrem en els genitals (desconec si ets noi o noia), en aquests podem trobar zones molt sensibles. per exemple, en els femenins les zones més sensibles estan a la zona exterior (entrada de la vagina, els llavis i com no podia faltar, el clítoris on hi han més zones sensibles ('has tocat alguna vegada?).
quan dius que no sents res, a més d'esbrinar quines zones estàs estimulant del teu cos, seria important també veure si el teu cap està excitat, si li dones permís a tenir fantasies, imaginar... (l’òrgan sexual més important és el cap!).
Una manera que pot ser divertida i fàcil és a la dutxa, per exemple jugant amb la pressió de l'aigua sobre la zona genital.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali