tetes i mugrons
Tinc un problema, tinc 15 anys i tinc les tetes caigudes i les areoles gegants. L'ho de les areolas no em preocupa tan, pero els pits si.
Tinc obesitat (Peso 90 i medeixo 1'65) creus que si m'aprimes tindria els pits macos i no serien caiguts? Ajuda:(
Anissa Ouali

Hola AnonimaRobbers!
Si t'aprimes de manera molt brusca, els pits també s'aprimaran molt i seguiran estan caiguts. La forma dels pits és diferent en cada noia, i sempre veiem coses que no ens agraden però és important estimar-se i buscar aquelles coses que ens fan sentir bé.
Tens 15 anys i el teu cos encara ha de canviar i acabar-se de desenvolupar. Aprimar-se no és la solució, intenta crear hàbits saludables, fer exercici, ajudar a tonificar el teu cos i veuràs com mica en mica en sentiràs millor. Si vols orientacions en aquest aspecte, fes una consulta a la part d’alimentació amb la Sara, era et podrà orientar!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali