Masturbació
Bona nit,
m'agradaria fer una consulta, em fa molta cosa fer aquesta mena de preguntes però crec que preguntant-ho a pàgines que no estan especialitzades en el tema i que no tenen a professionals doncs em fa cosa i com he vist que aquí hi han especialistes en temes de sexualitat, alimentació i psicologia doncs m'agradaria preguntar un dubte que tinc: bé, quan em masturbo tocant-me només el clítoris si que arribo al orgasme però el problema és que vull intentar noves coses com ficar-me els dits i doncs, quan ho faig, al moment que noto que em va a venir el orgasme es talla i no noto res.. I ja ho he intentat de mil maneres però no ho sé, estic desesperada per aquest tema i em fa molta cosa parlar de això amb amigues o amb qui sigui. Em podrieu donar algun consell o alguna cosa. Espero que em podeu respondre,
moltes gràcies.
Anissa Ouali

Hola lickda!!! com estàs?? moltes gràcies per la teva pregunta i agraïm la teva confiança!
Al interior de la vagina no hi trobem tanta sensibilitat com en el clítoris i per això pot ser més difícil arribar a l'orgasme només introduint els dits. Podries proba a jugar amb els ritmes, la pressió, el moviment, amb un lubricant que sigui agradable (no només introduint els dits, ni només tocant el clítoris, sino també altres zones del cos i dels genitals) i centrar-te en gaudir.
Aquí et deixo l'enllaç d'un video on expliquen maneres de estimular la zona dels genitals femenins (sobretot el clítoris):
BOJWa8takY
(Veuràs que et demana que entris a la teva compta de gmail per a poder veure’l, són mesures de seguretat que posa youtube.)
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali