PROBLEMON!!!
Hola m´agradaria que responguesiu aquesta consulta que vaig a fer ara el mes aviat possible es molt urgent.
Tinc novio desde fa 1 any i mitj i fa 4 mesos que vaig quedar amb ell per fer el sexe. Ell no va comprar preservatiu perque s´havia gastat els diners amb mariguana i jo vaig dir que aixi no ho fesem pos i ell em va dir que no pasava nah aixi que ho vam fer tot i que jo no volia. Al cap de 2 mesos no em venia la regla i jo dirli a la meva tieta perque li tinc molta confiança. Al ginecolec em van dir que woow ya estava de 3 mesos em vaig posaar com una histerica perduda i em van dir que era super dificil abortar i que si volia abortar tenia que pasar pel quirofano.Aixo sol ho sap la meva tieta no ho sap ningu, el problema es que hi ha començo a tenir panxeta i la gent sen fixa molt. Hi ha alguna atra manera de abortar que no sigui pasar per quirofano?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens sap molt de greu la teva consulta però segurament ajudarà molt a altres adolescents que en algun moment es troben en una situació similar on la parella insisteix per tenir relacions sexuals i cedeixen pel motiu que sigui a fer-ho sense preservatiu.
Si el ginecòleg t'ha dit que l'única manera és passar per quiròfan, significa que l'única manera és aquesta. Qualsevol altre cosa que se't passi pel cap pot posar en risc la teva integritat i la teva vida.
Esperem que tot et vagi bé i que puguis parlar amb els teus pares i amb la gent que t'estima.
Una abraçada molt i molt forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat