la millor manera de depilarte el "xixi"
hi ha molta gent que és depila amb cera calenta i d'altres amb "cuchilla" qui és la millor manera per fer-ho si encara no ho fet? :$
Gràcies
Elena Crespi

Hola! Doncs la millor manera és amb cera (amb la gillette has d'anar amb molt de compte... bàsicament perquè un tall als genitals no és gaire agradable...). I també et recomano que ho facis amb l'ajuda d'una professional. Per tant, si vas a depilar-te, sempre pots demanar que et facin la línia del bikini (i llavors pots precisar sobre com vols que t'ho facin...)
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres
IESP
Hola. Soc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP i aprofito i et dic unes cosetes més sobre la fulla d'afaitar ("cuchilla") i la cera:
Si et depiles amb una fulla d'afaitar ("cuchilla") el que faràs és tallar el pèl a ras de pell:
Avantatges: és ràpid i ho pots fer a casa sense problemes.
Inconvenients: els pèls tornen a sortir ràpid i el pèl quan surt, surt més fort.
Amb la cera el que faràs és arrancar el pèl des de l'arrel:
Avantatges: triguen més en sortir els pèls de nou i quan surten, poc a poc, van sortint més dèbils.
Inconvenients: és més dolorós i els primers cops si no t'ho fa una altre persona (estètica o algun amiga/familiar) és complicat, ja que a l'hora d'estirar la cera fort per arrencar els pèls, si no t'ho has fet mai pot impressionar.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel. @HelenaAL
HelenaALpsico