Fer-ho?
Porto 2anys, amb el meu novio, hem estat parlan de comensar a tenir relacions sexuals, jo tinc 16 anys i ell 17, no se si es hora de fer-ho, algun consell?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No hi ha una hora per tenir relacions sexuals, nosaltres no et podem dir si ho has de fer o no, el que podem dir-te és que has d'estar segura de la teva decisió. tenir en compte els riscos que poden aparèixer i tenir molta confiança en la teva parella.
Tingues en compte que en qualsevol moment pots canviar d'opinió i dir que no vols seguir i ell ho haurà de respectar, procureu estar en un espai còmode, tranquil i relaxat, i sobretot parleu del que us angoixa o el que us preocupa. L'altre imprescindible és el preservatiu, sense preservatiu no hi ha penetració, no és una opció!
Una abraçada, gràcies per utilitzar el consultori i sort!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat