mel estimo:3
avere..mestic enxoxant amb un tio..cada dia sortim junts al carrer sols,i tontegem pero mesta començant a molar sas? I clar voolia saber que puc fer per saber si li molo o algo..
IESP

Hola Vilavertina!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, una cosa està clara: només ell pot dir-te si li agrades a no! El fet que quedeu sols tan sovint és una bona senyal, la veritat! :)
Et diria, que tot i que sigui difícil, aprofitis una d'aquestes tardes per preguntar-li què sent per tu. Per exemple, li pots preguntar si et veu com una amiga o com alguna cosa més. També li pots comentar que t'agrada molt quedar amb ell a soles, i que voldries saber si això és mutu! Què et sembla? Parlant amb ell és la única manera d'estar segura del que sent i llavors poder prendre una decisió, no creus?
Molts ànims!! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat