Ho faig bé?
Holaaaaa, volia preguntar-te si em masturbo be, mira jo apreto el cul i començo a tocarme el clítoris, i cuan estic un ratu, 10-20 seg, em fa molt plaer. Ho faig be? em podries donar mes consells per masturbarme siusplau? Gracies maca:)
Anissa Ouali

Hola!! Com estàs?
No hi ha una manera exacte de masturbar-se, ni una manera correcta per fer-ho, per això no es tracta de si ho fas bé o no.
La masturbació ens ajuda a conèixer quines zones del nostre cos ens agraden més o produeixen més plaer. El clítoris és una de les zones més sensibles i que produeixen més plaer. Podries proba a jugar amb els ritmes, la pressió, el moviment, amb un lubricant que sigui agradable (tocant no només el clítoris, sino també altres zones del cos i dels genitals) i centrar-te en gaudir.
Aquí et deixo l'enllaç d'un video on expliquen maneres de estimular la zona dels genitals femenins:
BOJWa8takY (Veuràs que et demana que entris a la teva compta de gmail per a poder veure’l, són mesures de seguretat que posa youtube.)
Espero haver-te ajudat amb el teu dubte! una petó!
Anissa Ouali, @AniOuali