MASTURBACIÓ: Preguntes varies
Hola adolescents! Tenia certes preguntes sobre la masturbació. Farà cosa d'uns 5 messos que he començat a masturbarme i com ficar-me els dits em feia fàstig, vaig llegir ha una consulta de per aquí que amb el coixí també servia així que es el que faig. Hes dolent masturbarte amb el coixí? He escoltat que si et masturbes molt (que es el meu cas, 1 cop al dia aprox) perds sensibilitat més endavant. I bueno una altra cosa, com puc exitarme? El que feia fins ara era mirar-me algun video (no era sexe explicit, eren més orgasmes) però m'agradaria saber com exitarme jo sola per un futur mès endevant.
Gràcies i espero una resposta!! Petons <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No passa absolutament res per que et masturbis amb un coixí, no es perd sensibilitat ni res d’això! Que dolents són els mites! No pateixis, seguiràs sentint plaer. El que et diríem és que algun dia provis a conèixer el teu cos amb les teves mans així sentiràs les diferents sensacions, descobriràs les pressions que et produeixen plaer i quan tinguis parella et serà més senzill ensenyar-li de quina forma t'agrada que et toquin.
Per a excitar-te prova a jugar amb les fantasies, tanca els ulls i imagina alguna escena o alguna situació que t'exciti, que t'agradi i poc a poc comença amb les carícies, o si t'és més senzill, comença amb les carícies i després comença a jugar amb la imaginació.
Gràcies per la teva confiança!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat