nskfer!!!!!!!
Hola, primer de tot m0agradaria k aquest correu fos anonim...
Vale dons el meu problema es k aquests dies nspk doncs estic masturbanme tot el ratooo i doncs k magradaria saber com tenir + plaer ja k no arribo a l'orgasme.. i nsss com fero..
Anissa Ouali

Hola Unicamentunica!
Les consultes són anònimes, ja que no surt el nom real, tan sols el sols el nom d'usuari. Si no la validem no la podràs veure i no t'ajudarà en res.
Respecte a la teva consulta, l'objectiu de la masturbació no és únicament arribar a l'orgasme, és conèixer que t'agrada més i quines zones són més sensibles i agradables per tu.
Fixa't si et masturbes únicament pensant en l'orgasme en compte de gaudir, si el teu cap també s'ho està passant bé (el cap és l’òrgan sexual més important).
També et volia consultar si has tingut mai un orgasme o penses que els orgasmes han de ser d'una manera determinada (explosió de crits com ens venen a les pel•lícules).
Contestat aquestes preguntes, i intenta no tenir pressa, gaudir del moment i mica en mica investigar el teu cos.
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali