Important
El meu nòvio i jo vam mantenir relacions sexual correctament i amb precaucions el que passa és que al principi de fer l'acte sexual la primera vegada me la va possar sense preservatiu dins però rapidament la va treure i se'l va possar i tot amb normalitat.
A mi la regla em ve molt poc regular i aquests dies em fa mal la panxa com punxades i m'estic obsessionant pensant que potser estic embarassada perquè la regla no m'ha vingut i fa un 10 dies que l'hauria de tenir però em passa sempre.
No sé si es possible que estigui embarassada si no s'ha corregut dins meu.
Anissa Ouali

Hola Lalala2!
Sempre que els genitals estiguin en contacte hi ha d'haver-hi protecció. Per quin motiu? primer de tot per no tenir mal de caps com el que estàs vivint ara, segon perquè a més del semen, existeix el líquid preseminal que surt abans de l'ejaculació sense cap control o que les persones ho vegin (també existeix el risc d’infeccions).
Amb tot això no et vull espantar, però és informació que has de tenir. Per les coses que ens expliques sembla que l'angoixa i preocupació, t'atabala i això pot fer que la regla també s’endarrereixi i vingui amb més retard (a més a més que la teva regla dius que és una mica irregular).
Si veus que triga molt a venir, l'ideal és fer una visita al metge de capçalera per veure que tot vagi bé.
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali