Embaràs
Hola,
estic preocupada perquè fa dos dies que vaig començar a prendrem la pildora per primera vegada, i em va dir una amiga que durant els 3 primers dies no podia tenir sexe, pero al segon dia ho vaig fer amb el meu nóvio i es va correr dins meu...
No se si em puc haver quedat embarassada o hi han possibilitats. Estic molt preocupada.
Ajuda siusplaau!
pd. Me la prenc cada dia a la mateixa hora i mai se m'oblida.
Gràacies.
Anissa Ouali

Hola Dakotah!
Els metge recomanen esperar entre uns dies i unes setmanes, per tenir relacions sexuals sense preservatiu. Nosaltres sempre recomanen esperar un cicle menstrual (un mes aproximadament) per conèixer com funciona el teu cos i tenir l'hàbit de la pastilla.
En els primers dies pot haver-hi cert risc d'embaràs ja que potser la píndola no ha tingut temps de fer els seus efectes. Depèn de quin moment has començat a prendre la píndola en relació al teu cicle menstrual, per aquest motiu, l'ideal és que consultis amb el teu metge per veure que no hi ha cap risc i sortir de dubtes.
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali