Com engreixarse?
Hola! Molta gent demana com aprimar-se, com pedre kilos, pero hi ha gent que el que desitja és guanyar pes i no sap com fer-ho ja que li costa molt menjar... Consells?
Sara Bujalance

Hola A13! Tens raó, tot i que hi ha molta gent que vol aprimar, també n'hi han que volen el contrari, engreixar. La veritat és que si la teva tendència és a estar prim, potser et trobes que et costa engreixar. El millor consell que et puc donar és que mengis de tot, de forma equilibrada i que facis esport. A part d'això, el que també pots fer és intentar acceptar-te tal i com ets, ja que això és fonamental per a trobar-se bé. De totes maneres, si ets adolescent, pensa que encara estàs en època de creixement i que encara et queda temps per desenvolupar-te i per a que el teu cos es faci més gran. Un petó!