Nose que fer...
Hola, la veritat ea que es la meva primera vegada que escric una consulta... per tant tinc una mica de vergonya...
Quan em tocu no sent.ho res... si em podrieu dir maneres o consells...
gracies
Anissa Ouali

Hola Xd!!Primer de tot gràcies per animar-te a escriure'ns!
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer el nostre cos, quines zones ens agraden i exciten més (però no només dels genitals, també de la resta del cos). Si ens centrem en els genitals, per exemple en les noies, les zones més sensibles estan més a la zona exterior de la vagina i no introduint els dits, com a vegades sentim.
També és important recordar que el cap és l'òrgan sexual més important, i també s'ha de excitar i estimular (per exemple, amb fantasies o imaginació).
sento no donar-te una resposta més concreta, però no sabem si ets noi o noia, i quines zones no sents res? concreta'ns una mica més i anima't a consultar-nos de nou!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali