no se que fer...
tinc 14 anys i fa un mes i pico que estic amb un noi de 17 , jo soc verge pero ell no, m`ha comentat aixo de que quan podriem tenir relacions sexuals pero sense presionarme , la veritat nose que fer , tinc ganes pero a la vegada em fa una mica de por/inseguretat pel dolor, per el que pugui pensar ell ... etc.
nessecito consell.
moltes gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! No pateixis, el primer que has de tenir clar és què vols tu, i si vols esperar, ell ho haurà de respectar i haurà d'esperar.
Si encara no estàs segura de voler donar aquest pas no l'has de donar. Ell podrà pensar el que vulgui però tu no pots tenir relacions sexuals sense voler tenir-ne. Si ell no et respecta, valora si vols que sigui ell la persona amb qui vols donar aquest pas.
Pel que fa al dolor, depèn molt de cada persona, dels nervis, de la tensió, de la confiança entre vosaltres, de l'espai, etc... però abans de preocupar-te d'això fes valer el que tu vols, i si vols esperar, ell haurà d'esperar!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat