SEXE ORAL AJUDAAA
Holaa et volia demanar consell sobre un tema... Tinc la boca molt petita creus que alhora de fer sexe oral em serà un problema? Esque molts amics m'ho han dit i ja em va passar una vegada que quan m'estava liant amb un noi després ell volia una mamada però no li vaig fer per por a fer-ho malament o fer-li mal!!!!!!!
Gracies:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Tenir la boca petita no té res a veure amb haver de fer mal o no poder practicar sexe oral.
No tinguis por, no naixem amb tot après, poc a poc anem aprenent. Ara bé, una cosa ha de quedar molt clara, si vols provar a fer sexe oral has d'estar-ne tu segura, no has de fer per presió o perquè la resta de gent ho faci. Per sort en el sexe som cadascun de nosaltres qui marca fins a on sí volem arribar i fins a on no.
Per tant, si vols provar-ho, fes-ho però perquè tu vulguis descobrir i tinguis curiositat, sinó no ho facis.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat