Sí però no
Bones, faig aquesta consulta perquè m'agradaria que em donguessiu la vostra opinió sobre un tema que fa dies que reflexiono. Fa dos anys que amb un noi ens posem els dos, no hem fet res, ell ja no viu al poble però tot i així parlem i no parlem com dos amics normals, sincerament parlem molt calents, els dos hi anem i ell bastants cops mha demanat que li fagi alguna palla o que em deixes posar els dits o directament follar. Normalment ric quan mu proposa, en calent vull i en fred ... segueixo vulguent. això les meves amigues no ho saben perquè son totes molt conservadores i ja no seria el mateix, jo les respecto i tots aquests temes li explico als meus millors amics nois que com que van calents com laltre i entre ells són amics doncs em diuen que em llençi. Síncerament jo vull, però penso: sóc verge de tot, mai mhe liat i ferho tot per primer cop amb un amic que ni lestimo com algu mes ni res pot semblar de nena molt guarra (perque ell esta molt bo jajajajajjajajja i aprofito)
quin consell em doneu?¿
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Et diria que facis el que tu realment vulguis! Es tracta de tu mateixa i del teu cos...
En temes de sexualitat, és millor anar pas per pas, i aprenent a poc a poc. Si ho fem tot a la vegada, és més fàcil que surti malament o que no ens agradi.
Tampoc hem de dir que sí a tot el que ens proposi l'altra persona, ja que hem de saber dir que NO.
Pren-t'ho amb calma, i no vulguis córrer: hi ha temps per tot! ;)
I potser algunes amigues teves si que ho entenen i estan igual que tu, amb la mateixa curiositat! No ets cap "guarra" per voler experimentar amb qui t'agrada, ja que nois i noies tenim el mateix dret de gaudir de la sexualitat no?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat