m'entristeixo amb els meus pits...
M'agrada el meu cos i sempre tinc l'autoestima bastant alta, però quan em despullo per dutxar-me, o algo així, i em miro al mirall vaig pujant des dels peus fins al cap, però, quan arribo als pits m'entristeixo molt. Estic plana, i amb plana em refereixo que només tinc el bulto del mugró, res més.ñ Això tampoc em fa baixar l'autoestima però hi ha nenes de la meva classe que tenen els pits més grans que la meva mare, i jo... Fins i tot els nens em diuen que tenen més pits que jo, i jo ho nego, per no dir que sí... El que m'agradaria saber és si hi ha algo per fer créixer els pits, des de massatges, cremes... fins a menjars, aliments... UN petó i gràcies!
IESP

Hola Tinageca25!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que no hi ha trucs per fer créixer els pits... Una manera que existeix és la cirurgia, però això es fa d'adult, quan una persona ja té el cos format i estar segur d'aquest canvi. També hi ha sostens amb "relleno" o samarretes que fan els pits visualment més grans.
Però et diria que:
- El teu cos encara està creixent, així que els teus pits encara no estan formats del tot!
- Cada noia té el cos que li ve determinat genèticament, i segur que hi ha altres que els agradaria tenir alguna part del teu cos!
- Els nois fan comentaris per "xinxar", i el millor que pots fer es riure i acceptar-ho... Com més et molestis, més t'ho diran. Pensa que molts d'ells que et diuen això segurament estan preocupats per les mides (sobretot la del seu penis), així que intenten fer sentir igual a les altres persones.
- El tamany dels teus pits no defineix com ets ni si ets maca, recorda-ho! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat