Ajuda
Hola, tinc 14 anys, faig 1,55 d'altura i peso 36k, no se com fer per engreixar-me, per molt que mengi no ho aconsegueixo, i les meves amigues no paren de dir-me que estic molt prima, que sóc un fideu,que semblo un palillo.... Estic molt preocupada, perquè crec que estic agafant complexe per al meu cos. Si us plau necessito la vostra ajuda, ja no se que fer!!
Sara Bujalance

Hola anònima! Entenc com et deus sentir després de que els altres et facin aquests comentaris. Pensa que encara ets joveneta, tens 14 anys i encara tens molts anys per davant per créixer i desenvolupar-te. Ja veuràs com a mida que vagis madurant el teu cos anirà prenent formes més adultes i femenines. De totes maneres, cada persona té una constitució genètica que no pot canviar, de la mateixa manera que hi ha gent amb tendència a tenir sobrepes, hi ha persones a les que els hi passa tot just el contrari, que tenen tendència a estar primes, com sembla ser el teu cas. Si tens tendència a estar prima, potser trobes que et costarà engreixar. El millor que pots fer és acceptar el teu cos tal i com és (recorda també que encara has de créixer!) i aprendre a mirar-lo amb bons ulls. Segur que el teu cos té coses molt maques, només cal que aprenguis a veure-les! Pel que fa a les teves amigues, parla amb elles per a que puguin entendre que aquests comentaris que elles et fan amb bona intenció en realitat et molesten. Segur que elles t'ho diuen com una cosa bona, així que és important que els hi diguis, per a que sàpiguen que aquests comentaris no et fan bé. Un petó!