vrhiw
Veig que hem falten curves i pits i encara m'estic desenvolupant però i els nois els hi van les pits,curves i el cul respingon molts son iguals que puc fer?
Sara Bujalance

Hola!
Com molt bé dius tu, encara t'estàs desenvolupant, de manera que el teu cos encara ha de definir-se i segur que a mida que vagis madurant t'aniran surtint aquestes corves que tan desitges. De totes maneres pensa que a no tots els nois els hi agrada el mateix, hi ha tants gustos com persones i potser hi ha nois que tenen preferència per noies menys voluptuoses. Pensa també que estar amb un noi que només et valorés pel físic no seria gaire bona idea perquè probablement no aniria enlloc, un noi que et mereixi de debó ha de valorar-te pel que ets en conjunt com a persona, no només com a físic. Una abraçada!