Regla irregular!!AJUDA!!
Hola,sóc una noia de 14 anys que ja fa 2 anys o més que tinc la regla i no em ve mai regular.
La meva pregunta és:Es normal que la timgui irregular?
Una de les altres coses que em preucupa es que ahir sentia els dolors típìcs de la regla peró em vaig banyar i suposo que s´em va tallar,em tardarà molt a venir?Com puc fer perqué em vaixi deseguida?
Moltes gràcies!!
IESP

Hola Giannina!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El cert és que els 2-3 primers anys la regla sol ser molt irregular. A més, depenent de la nostra genètica, pot passar que duri més temps sent així... Depen de la noia! Parla-ho amb la mare, l'àvia o la germana... Ja veuràs que a elles segurament els passa de manera similar.
Quan ens banyem es diu que la regla "es talla" perquè sovint deixa de sortir (tot i que segueix estant dins) però això passa els dies que SI tenim la regla.
Si no la tenies, no es talla ni es retrassa, d'acord? Et vindrà com sempre :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat