És impossible!!!😭
holaa! M'agradaria ser anònima. Mira fa 1 any que m'agrada un noi. No tenim res en comú. Els dos tenim 13 anys. El cas es que el vull oblidar perquè és un noi que no em convè. He probat de distanciar-me d'ell però no funciona. És impossible!! Què faig per oblidar-lo?
Avui pel whatsapp li he dit:
Jo: holaa:')
Ell: adios
És un bordee!! Ajudaa! Què faig??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Per a que puguis llegir la resposta, he de validar la teva pregunta... Com has posat un àlies, no se't pot reconéixer :)
Per oblidar-lo caldrà posar una mica de distància... tant física com virtual
- Intenta no escriure aquests WhatsApps, ja que només aconsegueixes fer-te mal a tu mateixa.
- També aniria bé que surtis per lloc on ell no hi sigui sempre, així serà una mica més fàcil treure'l del cap!
- Recorda que no podem forçar a ningú a que senti el mateix per nosaltres, de manera que és millor no insistir i deixar que les coses siguin més naturals.
Segur que amb el temps, coneixes a una altre persona que et convé més :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat