VULL SABER QUÈ M'ESTÀ PASSANT!
Hola, sóc una nena de 14 anys i fa com 3 setmanes vaig tenir relacions sexuals amb el meu novio, ho vam fer sense perservatiu i jo tenia la regla, però al dia seguent per si decàs em vaig pendre la píldora.
Però avans d'ahir no se si va ser per la calor o què però a les 19:00 de la tarda, anava cap a casa i em vaig comensar a sentir nàusees ganes de vomitar mareigos i tot i no sé si va ser de la calor o perquè a l'hora de mantenir relacions sexuals va sortir algo malament...
Necessito ajuda!!
IESP

Hola Cafuda!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pensa que aquestes nausees també podien ser per haver pres la pastilla de l'endemà! I més si era al dia següent... És un mètode d'irgència potent, que fa canviar tot el cicle de la regla.
Recorda que aquesta pastilla no és un mètode anticonceptiu normal, NO es pot prednfe cada vegada que es tenen relacions... Fer-ho sense preservatiu comporta un risc molt alt, no creus? Estàs preparada en cas de quedar-te embarassada? I si tens una infecció de transmissió sexual, sabràs què fer i on anar?
El sexe és divertit, però també implica ser responsable, d'acord? Així és més fàcil gaudir i no estar pendent d'anar a farmàcies!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat