possible embaràs?
Bon dia, tinc un dubte molt important i necessito resposta urgent.
Fa 4 dias vaig mantenir relacions amb la meva parella sense protecció. Ens va semblar que va ejacular una part dins i per això el matí seguent vem anar a comprar la pildora del dia després. Avanç de que me la prenes em va baixar la regla el que em va deixar molt més tranquila i al final no em vaig pendre la pastilla (només feia unes hores de que haviem mantingut les relacions quan em va baixar). El problema ve ara amb la regla ja que fa coses extranyes. Jo normalment tinc una regla de uns 5/6 dies i amb molta quantitat i aquest cop, em ve moooolt poca quantitat i a més practicament al segon/tercer dia vaig deixar de sagnar. Estic una mica preocupada ja que havia escoltat que per estar completament tranquila havia de tenir una regla normal i no ha sigut el cas. Ara no se que fer... espero resposta.
Gràcies!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el fet que et baixés la regla és molt bona senyal!
Que hagi estat menys abundant pot deure's a canvis hormonals (a l'estiu estem diferents, nous horaris i rutines...) que no pas a que passi cap cosa dolenta.
Si et preocupa molt, et diria que compris un test d'embaràs a la farmàcia (costa uns 9 euros) per treure't el dubte. Però amb el que expliques, les probabilitats d'embaràs són poques, tot i que n'hi ha
Si us plau, recordeu utilitzar el preservatiu des del principi, sinó passa això: que estem preocupades constament i no podem gaudir com ens mereixem!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat