bony
Hola,
Fa un temps que quan em poso tampx o alguna cosa així em noto com un bony, si el palpo amb els dits, es més dur per una part i més petit per una altra. per notar-lo cal que entri una mica més de la meitat de dit índex, i al bony no li trobo el final, no em fa mal. Tinc 15 anys, no he practicat sexe i per masturbar-me no em poso els dits.
de vegades després de masturbar-me, sense posar-me els dits, em surt flux marro o fins i tot una mica de sang barrejada amb flux.
que es el que noto? cal que em preocupi?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Segurament aquest bony que notes és una rugositat de la vagina, ja que no es tracta d'un tub recte del tot! Si no et fa mal, segurament no sigui cap cosa dolenta!
Respecte al flux, pot ser que sigui perquè aquell dia concideix que ha de baixar la regla, o que tens flux a punt de sortir i amb l'excitació s'ha expulsat més ràpid (ja que les parets de la vagina s'enxamplen i la musculatura es mou una mica)
Si vols quedar-te més tranquil.la, perquè no demanes una visita al metge? Així et podrà fer l'exploració pertinent i et quedes tranquil.la!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat