Tot el rato palote
Jo ja porto més d'un any i quart amb la meva parella i encara no ho hem fet perque ella no se sent preparada i ho respecto pero jo tinc moltes ganes i això fa que a la mínima estigui molt excitat, això només em passa amb ella pero esque nomes calia que em dones un petó i ja estic empalmat i tot el rato es així, quan pasejem pel carrer, quan estem a la platja, avui no podia sortir del mar per que sem marcava molt amb el banyador i ens hem tingut que esperar una mica fins que baixi jajajaja, a mi no em fa vergonya amb ella pero em molesta als pantalons un monton i es super incomode perque part del meu penis a vegades queda fora dels pantalons i es horrible perque em intento tapar amb una samarreta, i no estic ara dient aixo per fardar de la mida, no la tinc normal. Es normal que estigui en aquest estat cada 15 minuts? Esque només amb un petó! Per cert, vull ser anonim per si no ha quedat clar hahahaha
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Respecte a l'anonimat, en el teu nom d'usuari ja ho poses, de forma que no se't pot reconéixer.
I pel que fa a l'erecció, t'he de dir que és ben natural!! L'erecció és una resposta fisiològica involuntària, i a la teva edat es torna molt més habitual del que un voldria (això està relacionat amb l'augment de la testosterona)
Però pensa que encara que tinguessis relacions sexuals amb penetració, aquestes ereccions seguirien estant! És una reacció del teu cos... De manera que, si tornes a parlar amb la teva parella perquè vols tenir relacions, la raó no pot ser perquè et molesta l'erecció, sinó perquè tens ganes d'experimentar amb ella i seguir coneixent-vos! I després caldrà saber si ella està preparada o encara no.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat