estic enamorada o es sol amistat
Fa temps temps un noi m'agradava moltíssim i fa un any vaig aconseguir oblidar-lo el problema es que quan parlo amb ell es com si estiguessi bojament enamorada pero quan no torno a la normalitat les meves amigues em van dir que igual si que li agrado perque quan parlem sempre hi ha molta química.
I si en realitat esta enamorat de mi i m'ho diu i jo com una tonta li dic que si i en realitat no estic enamorada? Aleshores segur que perdria una amistat.
D'altra banda tinc por de no trobar parella perque jo en el fons em trobo lletja i gorda i que es el que puc fer?
Ajudeu-me heeeeeeelp meeee, help!!!!!
IESP

Hola Love!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
La veritat és a vegades no resulta fàcil distingir entre amor i amistat... És una linia molt fina!
L'única cosa que es necessita és TEMPS, ja que és quan aclarim més el que sentim.
Si t'equivoquessis creient que t'agrada i al final no, tampoc seria una cosa tan greu, ja que ets humana! Però pel que expliques, sí que sembla que hi ha alguna cosa intensa entre vosaltres, oi?
Respecte al que dius del físic, et demanaria que no siguis tan dura amb tu mateixa... Tu ho dius "em sento..." però això no vol dir que ho siguis, ni que ell et vegi a així! Oi que si t'agrada algú el veus atractiu a la seva manera? Doncs elk mateix has de fer amb tu mateixa! :)
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat