M'està violant? MOLT URGENT!!!
holaa! Tinc 13 anys i avegades el meu propi pare em baixa els pantalons i em puja la samarreta. Li he dit que pRi però ell passa. Li he comentat a la meva mare i ella diu que passi d'ell , però com? El meu pare mira porno per la nit (crec)
E fi quan porto faldilla o vestits per l'estiu el meu pAre em puja la faldilla. Algun cop el meu pare m'ha tocat les tetes...
En fi m'està violant? Què faig per què no ho fagi?? Ajudaa
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El que expliques és força greu, ja que està tenint conductes que a tu, naturalment, no t'agraden gens...
Està clar que ha de parar de fer-ho, ja que vulnera la teva intimitat. El teu cos és teu, i ningú té dret a tocar-te la roba que portes, d'acord? Parla amb la teva mare de nou, i que ella li demani que pari de fer-ho.
Si tu et veus amb cor, diga-li també que aquestes coses que fa no t'agraden gens i que no ho torni a fer. No se si ell creu que és una broma o pensa que no et molesta en absolut, però tu has de ser sincera, d'acord? Que sigui el teu pare no li dóna dret a fer això, evidentment.
Si malgrat parlar-ho amb ell i la teva mare ho continua fent, torna a escriure'ns, d'acord?
Ànims! Se que no és difícil fer el que t'he proposat.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat