Dubtes proposta
Hola,
Abans de res, et vull donar les gràcies pel teu temps.
Porto menys de 4 mesos amb la meva novia, me l'estimo molt molt, i m'agradaria anar més enllà del petons i les caricies. Jo n'estic preparat, pero no se si ella ho està i aixo es algo que m'angoixa molt perque ella ha tingut un novio que va fer el mateix que penso fer jo (proposar-li per fer l'amor) i ella va tallar amb ell.. No sé què fer... Em recomanas que esperi a que sigui ella qui m'ho digui cuan estigui preparada o que?
Gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la consulta!
És normal que vulguis anar pujant de nivell i experimentar amb ella si t'agrada tant!
El millor que pots fer és parlar-ho amb ella, explicant que et preocupa que s'ofengui. Si li consultes no és per pressionar-la, sinÓ per saber què en pensa...
Pensa que potser no va tallar amb el seu ex per aquesta raó, sinó perquè ja estaven malament o perquè ell insistia massa, no creus? És important que ella entengui que no està obligada ni és cap compromís, senzillament que estàs sent sincer i que respectaràs el que ella vulgui.
Espero haver-te ajudat! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat