Primeres vegadesA
Hola! Ahir ho vaig fer amb el meu nòvio per segona vegada, però em segueix fent força mal i depén en quines posicions ho fem em fa mal la part dels ovaris. És normal?
Puc fer alguna cosa per què no em fagi mal?
Gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la consulta!
El mal pot deure's moltes coses:
- Si estem tenses o nervioses, la musculatura de la vagina també... fent que la penetració faci mal.
- Si la noia no està lubricada, el moviment de penetrar també pot fer mal.
- Si la penetració és molt brusca i seguida és normal que pugui resultar dolorosa, per això s'ha de fer de manera gradual.
Com a propostes et diria:
- Abans de tenir penetració, has d'estar ben excitada per a que no faci mal. És important incloure el clítoris en els vostres jocs sexuals!
- Si el mal continua, aprofita per anar al metge i preguntar
- Sobretot, si estàs tenint relacions i et fa mal, atureu-vos i feu una altra practica (si continua penetrant pot ser molt desagradable)
- Només has tingut relacions dos cops, de manera que hauràs de tenir paciència i aprendre a poc a poc.
Espero haver estat d'ajuda! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat