es normal perdre la birginitat amb 14 anys???
Hola soc noia i tinc 14 anys i estic sortint amb un noi de 17 anys vale llabors k em va demanar de fo**** i jo li baig dir que si o vam fer a casa seva per que els seus pares no estaben, ell em va dir que em relaxes i que em nes mobent, i lo k em va pasar es k bam estar 1 hora fentlo i no baig sentir res i quant o vam deixar de fer em feia molt mal les parts baixes es normal no aber sentit res i que em fasin mal les parts baixes???
Necestito ajuda siusplau !!!!! :p
IESP

Hola Desi!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la consulta!
El que t'ha passat no és res extrany, ja que les primeres vegades que es tenen relacions aquestes solen ser una mica tenses... Entre els nervis i la novetat, molts cop no se sent res de plaer.
A més, si durant tota l'estona va estar penetrant, és normal no sentir cap cosa especial, ja que les noies tenim molta més sensibilitat al clítoris, que es troba a la zona externa.
Respecte al mal, pot deure's a la irritació o inflamació després d'haver estat penetrant tanta estona. La vagina ha d'estar ben lubricada i relaxada, sinó pot fer mal durant i després del sexe.
Per les properes vegades, recorda:
- Per tenir penetració has d'estar ben excitada, així la vagina estarà lubricada
- Per tenir plaer és millor tocar per fora (anar combinant)
- És important fer el que un realment vol, no el que demana l'altre... Sinó el nostre cervell es bloqueja i és impossible sentir plaer.
- Per gaudir del sexe cal pràctica i confiança de manera que hauràs de tenir paciència
- No oblideu mai el preservatiu!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat