Regla
Hola!
Tinc 13 anys i no m'ha vingut la regla. Estic preocupada perquè totes les noies de la meva classe la tenen excepte jo, que sóc la més gran. A més no m'han crescut els pits i no sé si és normal per la meva edat. És normal? M'he de preocupar?
PD: Tinc una pregunta, quan es contesten les preguntes es veu el nom de l'usuari que l'ha publicat? Veuran el meu nom? M'agradaria mantindrem en anònim.
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El que es veu quan contestem les consultes és el teu usuari, en el teu cas, anonima13 és l'únic que veiem.
No estiguis amoïnada per la regla, ja et vindrà, cada persona té els seus ritmes i els seus tempos. Pel que fa a la regla les edats entre les que pot aparèixer la primera regla és entre els 11 i els 15 anys, per tant, estàs dins la normalitat! És normal que si no tens la regla encara els pits no se t'hagin desenvolupat massa, el gran desenvolupament dels pits és després de la primera menstruació.
Per tant, tranquil·la que el teu cos quan toqui ja farà el que ha de fer!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat