Ajuda!!
Hola! Em dic Natàlia i tinc 16 anys,
A vegades em pillen "venasus" i m'encanta la meva entrenadora de voley, que deu tenir uns 25 anys. Ella és lesbiana, i crec que ara està soltera. Ens portem força bé i riem sovint. A vegades em fa comentaris tipu que em queda molt bé l'equip nou, etc. Però imagino que deu ser en plan amiga...
M'encanta el seu somriure i, encara més que aqet sigui gràcies a mi. Com puc fer perque s'anamori de mi una noia de 25 anys?
IESP

Hola Natàlia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No tenim cap formula màgica per a fer que algú s'enamori d'un altre, el millor que pots fer és ser tu mateixa i que et conegui tal i com ets.
D'altra banda, tingues en compte que la diferència d'edat encara que compartiu aficions, es nota, no tant per l'edat sinó pel moment vital que esteu vivint cadascuna de vosaltres, tu encara estàs a l'institut, vius a casa els teus pares i depens econòmicament d'ells, ella probablement ja ha acabat una carrera universitària (o l'està acabant) i està endinsada dins el món laboral per a poder pagar les seves despeses...
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat