Masturbació
Hola, tinc 13 anys i des-de els 10 que hem masturbo, sempre m'excito molt i en el punt que m'excito tant sem pare l'orgasme de cop i ja no tinc ganes de fer-ho. Però jo quan ho faig estic plenament entregada al meu cos, és normal que quan m'exciti tant se'm perdin totes les ganes de cop? Quan ho faci amb un tio em passarà el mateix? Es que aguanto masturbant-me com a mol 2 minuts, perquè de seguida mentre una exitació molt gran i de sobte el orgasme para de cop... Ajuda siusplau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si arribes fins a aquest punt el que podries fer és provar a estimular-te d'una altre manera, canvia de ritme i veuràs que l'excitació seguirà.
No hem de confondre excitació i orgasme, l'orgasme és el punt de màxim plaer on la tensió prèvia desapareixerà i es sentirà com els músculs es relaxen. L'excitació és el que fa que el teu cos estigui preparat per a sentir el plaer, el contacte, els genitals s'inflen, en els nois s'erecta el penis i en les noies el clítoris, apareix sensació de calor, etc...
Prova a canviar el tipus de ritme o l'estimulació i ja ens explicaràs què tal.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat