Que faig????
Estic en un grup de whatsapp on no ens coneixem, l'hem fet perque totes som fans del mateix grup de musica. Avui una noia m'ha obert per privat i em començat a parlar. He vist la seva foto i ma semblat molt guapa. Despres m'ha deixat el vist i me possat trista. Pot ser que estigui enamorada d'una noia que conec del whatsapp? O que sigui lesbiana? Que puc fer per no estar tan penjada d'ella.
Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No t'atabalis, de moment aquesta noia t'agrada i sí que es possible sentir quelcom tan intens per algú a qui coneixem, però això també ens ha de mantenir una mica en alerta, si no la coneixes personalment i només has vist la seva foto de perfil, com saps que aquesta persona existeix de veritat. Amb les relacions a distància o online hem d'extremar les precaucions, ja que hi ha molta gent que es fa un perfil fals i enganya!
Pel que fa al "vist" i posar-te trista perquè ho ha llegit però no t'ha contestat, no li donis tantes voltes, no tot és conversa per whatsapp, potser ho ha vist i no ha pogut contestar, ves a saber! Poden passar mil coses que ens facin despistar-nos del mòbil, intenta no donar-li tanta importància a un chek en una pantalla...
D'altra banda, l'orientació sexual no és tan senzilla, poc a poc t'aniràs definint i determinant, de moment aquesta noia t'agrada, ja veurem com evoluciona... no tinguis pressa per definir-te!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat