El novio de la meva millor amiga es el meu ex!
Hola.
Fa 1 any el meu ex i jo vam tallar... Jo ja m'habia oblidat d'ell. Fa una setmana vaig quedar amb la meva millor amiga i em va dir que em presentaria al seu novio. Vam arribar al parc on habiem quedat i vaig veure al meu ex. La meva millor amiga no sabia que jo habia estat amb ell, aixi que vam fer que no ens coneixiem. Ell es va sentir incomode i no es va voler liar amb la meva millor amiga. Ella em va dir que anava un moment a comprar begudes i xuxes. Quan va marxar, el meu ex i jo ens vam quedar sols. Vam parlar... I ens vam liar! Ella va vindre i ell va marxar dient que sa mare l'habia trucat. Jo pensava que estava fent mal a la meva millor amiga... Però no li vaig dir res. Ell i jo vam quedar ahir a casa seva que no hi habia ningú... Ens vam començar a liar i amb el calentor, ho vam fer per primer cop. Ara ell i jo estem de lio... Em va confesar que ell va començar a sortir amb la meva millor amiga per poder tornar a apropar-se a mi, però ell a ella no l'estima gens... No se que fer!! Necesito ajuda! Li dic a la meva millor amiga? No li dic? Segueixo amb el meu ex?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Això que ens expliques és un triangle amorós en tota regla i coma triangle mai és senzill!
La teva posició és molt complicada ja que estàs ben bé al mig, què fer? Potser podries parlar amb ell, ell haurà de prendre alguna decisió al respecte, o una o l'altre i després decidiu com li expliqueu a la teva amiga.
Algun consell? Si li expliqueu, sigueu el més sincers possible, expliqueu-li que ja havíeu estat junts i que ara al retrobar-vos han aparegut els sentiments de nou... No espereu que ella s'ho prengui bé, segurament quedarà sorpresa i probablement s'enfadarà... però si seguiu jugant amb aquest triangle us acabareu fent mal tots.
La situació no és gens fàcil, et desitgem molta sort! Ja ens explicaràs com acaba la història!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat