Primera vegada per a ELL.
Bon dia! Primer de tot vull felicitar a tot l'equip del consultori.
La meva consulta és la següent...
Fa gairebé uns 3 anys que porto parlant molt amb un noi de Osona (jo sóc de Mallorca). Ens portem moltíssima confiança. Ell té 19 anys i jo 20.
El tema en sí és que ell mai ha tingut relacions sexuals amb ningú, i diu que jo vull ser la primera per ell. Fa com dues setmanes el vaig veure per primer cop i ens vam liar. Després ens vam veure dos cops més però només ens vam tocar... (petting?) -Fins ara res de penetració-
Ell diu que em té moltíssimes ganes, i segurament aquest estiu ve a Mallorca. És un amor de noi, i jo vull ensenyar-li bé com es fan les coses... (Jo ja he tingut relacions sexuals)
Però a ell l'importa més fer-ho amb mi, que qualsevol altre cosa... i doncs estic que no sé que fer...
Alguns consells per ell? I per mi, sobretot...? :/
Moltíssimes gràcies!! Petons!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per les felicitacions a l'equip del consultori i gràcies per la confiança en nosaltres!
No sabem molt bé quin és el dubte que ens planteges, si estàs a gust amb ell, us enteneu i voleu estar junts, quin és el problema? Que no té experiència en l'àmbit sexual? No pateixis! Tots i totes hem d'aprendre! Dóna-li temps i poc a poc us anireu coneixent més a nivell més íntim.
Si el que et fa dubtar és que ell sent més per tu que tu per ell, el millor és que pensis i reflexionis si per a tu ell també és tan especial com tu ho ets per a ell. Si vol venir a Mallorca a veure't, si vol establir un compromís més seriós de relació, tu has de tenir clar què vols tu? Voleu el mateix?
Esperem haver-te ajudat una mica!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat