Lio d'estiu
Hola! Fa dos dies vaig començar a parlar per whatsap amb un noi molt guapo i simpatic, i ell tambe em troba molt guapa, i li agradaria quedar amb mi (tambe li agradaria liarse amb mi, i jo amb ell esclar), però es que no se què dirli quan quedem, tinc la sensacio que em tallare molt perque casi no el conec i estic nerviosa i no se de que parlarli, a sobre avui se l'hi ha mort l'avi i no se si estarà gaire per festejar... i a part sem dona malament consolar ala gent que se li ha mort el familiar
Ajuda sisplau, es un noi estupendo i no el vull decebre...
Anissa Ouali

Hola Tejerita!
Primer de tot, no t'atabalis tant han com hauries de ser, quina és la manera ideal etc... ja que si fas això, estaràs tan en tensió que no podràs gaudir de l'estona que passis amb ell, i segurament no tindrà el resultat que tu vols.
Així que l'ideal és, encara que estiguis molt nerviosa, ser tu mateixa, encara que et tallis (és molt normal, ja que t'agrada i estàs nerviosa), us esteu coneixent i podeu parlar de qualsevol cosa, des de que us agrada, que no (menjar, pelis, aficions, música, noticies...) no hi ha un tema ideal, pot començar per com anat el dia, que fareu a l'estiu, fer alguna cosa que us agradi el dos...
Respecte a la mort de l'avia, no has de dir res per consolar algú, simplement poder estar al seu costat i escoltar si necessita parlar...
Espero haver-te pogut ajudar! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali