Cartutxeres!
Hola,
soc prima però tinc moltes cartutxeres a les cuixes, faig molta bici i menjo sa, però no hi ha manera de que se me'n vagin, ni tan sols de que es redueixin. Soc la única del meu curs que en té tantes. Què puc fer? Em podries dir el que he de fer?
Gracies
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir-te bé en general és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. Tot això és el que millor funciona i no cal que facis res més. Recorda, per una altra part, que el pes i la forma del cos depenen també d'un factor genètic que no podem canviar, per això sempre insistim en la necessitat d'acceptar-nos tal i com som. Sobretot no t'obsessionis amb el tema de les cartutxeres, la preocupació que tens fa, segurament, que les vegis més grans del que són realment. Com més t'obsessionis, més grans les veuràs, així que no t'amoïnis i valora't de forma positiva, segur que el teu físic té coses molt maques i és molt important que et valoris sobretot per com ets per dins en lloc de com ets per fora. Molts petons!!