Gay
Hola, soc un noi del maresme i desde finals del curs anterior vaig començar a quedar amb nois que coneixia per xats o per aplicacions del mobil... la primera vegada va ser am un nok al coxe i aixi am molts mes... aquest ultim any e comensat a anar a casa de tios a mantenir relacions sexuals pero sempre son mes grans que jo... amb l'ultim em portava 18 anys.. ( tinc 17). Nose si esta be el que faig o em rebaixu de nivell... estic molt embolicat i ningu sap res del tema... Despres tinc molts dubtes ja que ningu ma explicat res de sexe am nois i he tingut que apendre sobre marxa...
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No sabem si és qüestió de "rebaixar-te" de nivell, el que ens preocupa és que ho facis sense estar-ne segur, és a dir, tenir relacions sexuals amb persones molt més grans que tu (18 anys més grans que tu) et pot posar en una situació de perill. El que et recomanem és que coneguis altres nois d'edat més similar a la teva, per a evitar posar-te en situacions que poden ser incòmodes, perilloses o complicades.
Si vols més informació, com relacionar-te amb altres nois, com conèixer gent, etc... et recomanem que contactis amb una associació que s'encarrega d'ajudar a nois joves a trobar el seu lloc
Esperem que trobis el que busques i que t'haguem ajudat!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat