Complicacions en la primera vegada - virginitat
Hola, necessitaria consell perquè jo "era" verga. Dic "era" perquè no ho he fet ven bé. És a dir, no se com explicar-ho així que ho faré des del principi.
Actualment tinc parella, és més gran que jo i ja te experiència, és a dir, que no es verga.
Un dia va sorgir i ho vam voler fer i, tot i que jo volia no vam aconseguir la penetració, suposo que no estava suficient excitada.
Més tard, al cap d'una setmana, va tornar a sorgir la ocasió i, tot i que aquest cop vam aconseguir la penetració i es va trencar l'himen, quan intentàvem agafar el ritme, es sortia i deixava de haver penetració, així que ho vam haver de deixar estar.
El cas es que, no sé si això podria ser degut a que el condó fos massa petit per ell i li "talles la circulació", a que no estava suficient erecta, a que jo no estava suficient excitada o a que en la penetració no entrava bé sinó torta que es el que deia ell que creia que havia passat.
Necessitaria algun consell per tal de que no ens tornes ha passar, ja que tot i estar excitats i voler-ho fer, quan passa això tan per ell com per mi es frustrant degut a que ell es sent malament i impotent per no poder fer que vagi bé i aconseguir que fos especial per mi i, a mi, em frustra que es senti malament per aquest motiu.
Tampoc ens hi hem capficat amb el tema ni ho volem fer, però, se que si tornes a passar de nou si que passaria i, per aquest motiu, demano consell perquè sapiguem com podriem solucionar-ho.
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, relaxeu-vos, segurament els nervis us estan jugant una mala passada. Les primeres vegades sempre hi ha més nervis del que hauria d'haver-hi, per tant, calma sobretot. En segon lloc, si ell pateix per tu i tu pateixes per ell, aquí ningú s'ho està passant bé i el sexe, a part de servis per sentir afecte, serveix (si ho fem amb els mètodes de prevenció que cal) per passar-ho bé!
Per tant, si utilitzeu preservatiu de forma correcte, si els dos teniu clar que voleu fer el pas i tenir relacions sexuals compartides l'un amb l'altre, aleshores només cal que us predisposeu a gaudir, conèixer i passar-ho bé.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat