++Les++
Bones, l'altre dia vaig intentar fer-ho amb la meva parella, soc lesbiana, dic intentar perque quan em va voler posar els dits a la vagina no m'exitava i em feia com una mica de mal, no sé si es normal ja que es el primer cop o perque no tinc algo bé allà (tampoc m'he posat mai un tampó). Algún cop quan jo em tocava, intentava posarmels pero no podía, em feia angunia. Per altre banda, quan em toca directament al clítoris, al principi m'exita però despres al poc rato em fa com mal i tinc que dir-li que pari. Pot ser que sigui molt sensible i arribi al orgasme molt ràpid? Com sé si realment he arribat al orgasme? Estic molt preocupada perque potser no tinc algo bé allà, o perque no li agradi fer-ho amb mi o algo...
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Les dones per a sentir plaer no hem d'introduir res dins la vagina, per tant, el que podríeu fer és que li ensenyis com t'agrada sentir plaer, és a dir, si tu et coneixes ensenya-li a ella com ho fas tu per a que ella sàpiga com tocar-te i estimular-te. I ella que t'ensenyi a tu com li agrada a ella, tots hem d'aprendre!
Si vols jugar a introduir i sents que no pots, aleshores el primer que hauries de fer és anar a una visita ginecològica per a descartar que no i hagi res fisiològic.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat