O-O-O-O--O-OO-O-O-O-O-O-O-O--O-OO-O-O-O--O-O-O-O-RAL
HEYY.
el que passa es que nose com he de fer el sexe oral a la meva noia? nose on haig d'anar ni com fer-ho, ho he probat dos o tres cops pero no nota gaire plaer.. Algun truc? que faig malament
Anissa Ouali

Hola Pineapple!
El sexe oral pot ser una relació sexual de molt plaer, es tracta d'acariciar els genitals amb els llavis, i també és pot jugar amb la llengua. Quina és la manera de fer-ho? depèn de cadascú, un dels millors trucs, és que ella et pugui anar indicant o guiant com li va agradant més i mica en mica anar descobrint entre els dos quina és la millor manera.
Se que no t'estem donant una resposta exacte de com fer-ho però no hi ha una manera definida de com fer o tenir una relació sexual, el millor és anar coneixent entre els dos que us agrada més, sense pressa i anar jugant i coneixent el cos de l'altre.
Una cosa important a tenir en compte, amb el sexe oral hi ha risc d'infeccions de transmissió sexual, per això s'ha d'utilitzar sempre preservatiu per evitar el contacte directe entre boca i genitals. Si li practiques sexe oral a un noi, el preservatiu és el mètode més còmode i fàcil que podeu utilitzar, si li practiques sexe oral a una noia, podeu comprar barrera de làtex a la farmàcia o agafar un preservatiu masculí, obrir-lo i posar-lo entre els seus genitals i tu.
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali