Himen
Bon dia, tinc 16 anys i vaig perdre la virginitat farà cosa d'una setmana i em va sortir sang després de fer-ho ja que suposo que se'm va petar l'himen. La regla m'hauria d'haver vingut fa dos o tres dies i no em ve, hi hauria risc d'haver-me quedar embarassada? Estic molt preocupada. O el fet d'haver petat l'himen pot ser que la regla simplement es retrassi?
Un altre dubte: abans de fer-ho, ens vam dutxar junts i el seu liquid preseminal estava per la meva panxa. Pot ser que amb l'aigua hagi baixat fins la vagina i m'hagi pogut quedar embarassada?
I a ell el condo li anava petit i se li baixava però no li va arribar a sortir mai.
Ajuda sisplau🙈
Anissa Ouali

Hola Mama2!!
Anem per parts! en primer lloc, si la relació sexual ha sigut amb penetració i vau comprovar que: 1) el preservatiu no s'hagi sortit durant la relació sexual, i 2) que no s’hagi trencat fent un nus o omplint amb una mica d'aigua, podem dir que va ser una relació sexual segura i no hi hauria d'haver risc.
En relació al líquid preseminal heu de saber que aquest líquid surt abans de l'ejaculació sense control i conté espermatozoides, per tant amb el líquid preseminal també podem dir que hi ha risc d’embaràs i per això s'ha d'utilitzar el preservatiu des del principi de la relació. En aquesta situació que comentes, sembla que el líquid va esta per la panxa, però en cap moment va estar a l'entrada o l'interior de la vagina, així que no podem parlar de risc.
L'estrès, angoixa o preocupació excessiva per la menstruació podem fer que aquesta s'endarrereixi, entre d'altres! Pot ser que la sang que vas veure sigui degut a l’himen, però aquest no és el causant de que la menstruació vingui amb retard.
Espero haver-te ajudat amb els dubtes! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali