NO SENTO PLAER
Hola tinc 18 anys i tinc un problema. Quan practico sexe amb un noi si em toca el clitoris si que noto plaer i arribo al orgasme, pero en els moments que unicament hi ha penetració no noto res de res, igual que si em fiquen els dits tampoc sento plaer. He buscat per internet informació hi he llegit que si et poses a dalt es mes facil que el teu clitoris roci amb el seu membre i aixi notar plaer, pero ja he fet un intent de posarme a dalt i no mhe ensortit, perque com amb la penetració no noto el plaer doncs no puc marcar el ritme.
Que puc fer?Gràcies
Anissa Ouali

Hola Núria!
No és res estrany la situació que ens descrius i no tens cap tipus de problema.
A la part interior de la zona vaginal, les terminacions nervioses (és a dir, les zones sensibles) son molt escasses, vol dir que hi ha molt poca sensibilitat, i per això hi ha menys plaer. Per això la penetració o introduir els dits poden ser relacions sexuals on hi hagi menys plaer o no notar res, al contrari que quan es toca el clítoris o altres zones més sensibles.
En canvi el clítoris, és una de les zones amb més terminacions nervioses i sensibilitat dels genitals i per això és més fàcil sentir plaer al acaronar aquesta zona.
Espero que això t'ajudi en el teu dubte, i només comentar-te que les relacions sexuals són molt més que la penetració. Així que si t'atabales buscant el plaer en una zona on ja saps que és menys sensible sense tocar altres zones i excitar el cap, sempre et trobaràs en que no sents el plaer que busques.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali