Inseguretaaaaaat!!!
Bon dia! M'agradaria ser anònim siusplau.
Tinc un problema: em sento guapo o atractiu (com li vulgueu dir) quan estic sol o hi ha poca gent. En canvi, quan estic amb gent em sento lleig i sec i flojeras. Em podríeu donar algun consell per sentir-me més segur amb mi mateix?
I un altre problema: quan m'agrada una noia, em costa molt anar a ella i dir-li, i més encara tirar-li la canya. Em podríeu donar algun consell siusplau?
Gràcies per endavant!!! :)
Anissa Ouali

Hola ESR2005!
Les consultes per poder-les llegir s'han de validar, per tant queden publicades (això no vol dir que es publiquin a la pàgina principal). Però tingues en compte que al utilitzar un nom d'usuari que no és el teu, ningú sap qui és realment qui fa la consulta.
Anem per la teva:
Quan estàs amb moltes gent, segurament fas una cosa que quan estàs amb poquets no fas, i és comparar-te! Estar tota l'estona fixant-te en els punts forts dels altres i comparar-los amb els teus punts dèbils, no ajuda ni és just! Així que si detectes que fas això, intenta ser al menys just amb tu mateix i veure les coses bones que tu també tens. També pensa que si et passes l'estona sentint-te malament, no gaudeixes del moment que estàs passant ni t'ajuda a sentir-te millor! Així que intenta centrar-te en la conversa que estàs tenint, l'activitat que estiguis fent... i això et podrà ajudar a no estar tan pendent dels altres.
Tots tenim coses que no ens agraden i les demès persones que t'envolten també! com tots tenim coses positives i que ens ajuden a sentir-nos millor.
Això s'aplica igual amb les noies, si t'agrada algú pensa que primer és important conèixer i veure com et sents amb ella. Així que si vols tirar la canya, primer de tot estigues a gust amb tu, intenta no atabalar-te pensant en que et dirà que no (el no sempre el tenim)... la seguretat en un mateix és l'ingredient més atractiu que existeix! i com tu dius saps que ets guapo i atractiu!
Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali