Flux vaginal! 1122
Des de ka fa bastant temps em surt una especie de pasta enganxosa blanca, pero no es només un dia. Sino que cada dia durant 2 semanes potser. Es algun problema greu que es tingui que tractar? Que em recomanes fer?
IESP

Hola Elia!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la consulta!
El que expliques és el flux vaginal i no és cap cosa dolenta! Al revés, el flux apareix durant la pubertat i actua com una mena d'antibiòtic natural per la vagina de les noies.
Al principi pot ser bastant abundant i molest, de manera que el que et passa és normal...
Hauràs de tenir paciència, ja que amb el temps aquest fluxe es va regulant i reduint. Una solució durant aquests dies és posar un salvaslip (com una compresa petita) que evita tacar les calces, i es pot anar canviant cada vegada que es vulgui per sentir-se neta/seca a la zona del genitals :)
Espero haver estat d'ajuda!
Helena Galé
www.consultajove.cat
@sexsapiens